Wonen in Alvor - Reisverslag uit Alvor, Portugal van Coen&Marina Cornelissen - WaarBenJij.nu Wonen in Alvor - Reisverslag uit Alvor, Portugal van Coen&Marina Cornelissen - WaarBenJij.nu

Wonen in Alvor

Blijf op de hoogte en volg Coen&Marina

06 Juli 2016 | Portugal, Alvor

ALLE FOTO'S STAAN ER NU WEL OP

Sinds september hebben nu in Alvor gewoond. Morgen komen we voor een paar maanden terug naar Amsterdam.
Door middel van wat foto's hopen we jullie een impressie te geven hoe het hier is.
Onze Portugese garagist wenste ons een fijne vakantie. En ergens klopt dat ook wel. We wonen hier tenslotte.
Groetjes van Marina en Coen

• 06 Juli 2016 - 16:21

Hugo Sanders:

Hoi Marina en Coen,
    Wat verstandig van jullie om in Portugal te wonen en op vakantie te gaan in Amsterdam.
    Het is hier een zeer wisselvallige zomer met veel regen en af en toe hitte.
    Hopelijk kunnen we tijdens jullie vakantie alhier een bridge-afspraak maken.
    Groet, Hugo

• 06 Juli 2016 - 17:23

Jose En Henk:

Het mooie weer komt eraan!!
    Een goede tijd om terug te komen.

Groetjes

• 06 Juli 2016 - 20:28

Dirk Mart De Gier:

Hallo portugeesjes
    Wat leuk weer van jullie te horen en dat jullie zo'n lange tijd in Alvor hebben gewoond.
    Welkom terug in ons kikkerlandje waar het maar niet echt wil zomeren.
    Ons plam was dit jaar weer door Portugal te reizen,maar soms loopt het anders.
    We zijn tot ver in Spanje gekomen,maar moesten terug vanwege erge knieklachten van mij.
    Jammer jammer,nu hard aan het trainen om weer pijnvrij en wat sneller te kunnen lopen.
    Maar alles verder goed bij ons en genieten op ons stekkie in Rockanje.
    Ons mailadres is nu dimagier@gmail.com
    We horen weer van jullie en ben benieuwd naar de andere fotoos.
    Lieve groetjes Dirk en Mart

• 07 Juli 2016 - 18:41

Henk Visser.:

Geëmigreerd naar Portugal en in in Amsterdam naar de finale EK kijken?

• 10 Juli 2016 - 15:21

Trudi:

Hallo Marina en Coen,
    Wat een mooie foto's! Wonen in Portugal. Dat lijkt mij ook wel wat. Net als vrienden van ons, die overwinteren in Portugal. Wij gaan 's winters altijd skiën in de Franse Alpen, maar ieder jaar denk ik, durf ik het nog wel? En dat het wel het laatste jaar zou kunnen zijn en dat een wintervakantie in Portugal ook erg leuk zou kunnen zijn. Maar Kees ziet een strandvakantie (nog) niet zo zitten. Maar wie weet, over een paar jaar? Veel plezier tijdens jullie "vakantie" in Amsterdam. Misschien ook een uitstapje naar Fryslân? Jullie zijn van harte welkom in Garyp, hoor. De camper (als jullie die nog hebben) kan gewoon op onze oprijlaan staan.
    Groeten, ook van Kees,
    Trudi

Verslag uit: Portugal, Alvor

wonen in Alvor

27 Oktober 2016

Alweer bijna 2 maanden in Alvor

06 Juli 2016

Coen&Marina

Wij zijn Marina en Coen en reizen met onze camper door Europa. Onderweg genieten we van wat we tegen komen en verzorgen we onder meer astrologische consulten en meditatietrainingen. Maar ook zingen we smartlappen onder accordeonbegeleiding. Op www.vrijdagdertien.nl vind je meer informatie over wat wij doen. Op vrijdagdertien.waarbenjij.nu/ zie je wanneer we bij jou in de buurt zijn (of waren).

Actief sinds 27 Juli 2009